czwartek, 4 maja 2017

AERO Friedrichshafen 2017 – relacja

Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili nasze stoisko w hali B5 podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów AERO Friedrichshafen. 

SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro




Targi były znakomitą okazją do zebrania opinii na temat naszych szybowców od sympatyków i użytkowników szybowców SZD. Wszystkie cenne uwagi pomogą nam w dalszym doskonaleniu oferty.

Kontynuujemy naszą politykę ścisłej współpracy z użytkownikami naszych szybowców, której efektem są modyfikacje prezentowanych na targach modeli SZD-54-2 Perkoz o raz SZD-59 Acro. Powiększenie masy załadunku szybowca SZD-54-2 Perkoz oraz zmiana konstrukcji i napędu lotki w SZD-59 Acro zostały bardzo pozytywnie ocenione przez naszych klientów.

SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro
SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro
SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro
SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro
SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro
SZD-54-2 Perkoz i SZD-59 Acro



W sąsiedztwie naszego stoiska swoje najnowsze osiągnięcia zaprezentowały inne firmy specjalizujące się w produkcji szybowców. Zdecydowana większość prezentowanych typów klasyfikuje się w kategorii szybowców o wysokich osiągach, najczęściej wyposażonych we własny system napędowy – spalinowy lub elektryczny. Nie są one jednak przeznaczone do wykonywania ciężkiej pracy w klubach – szkolenia podstawowego, treningu czy zaawansowanej akrobacji. W tej klasie pozostają jedynie wiekowy ASK-21, modernizowany wciąż DG-1001 oraz najnowocześniejszy i najbardziej uniwersalny w tej klasie SZD-54-2 Perkoz.

Coraz większe zainteresowanie akrobacją szybowcową sprawia też, że nasz SZD-59 Acro zyskuje nowych użytkowników, gdyż na rynku wciąż nie ma następców Kobuza czy Swifta.

Wielu wizytujących nasze stoisko skorzystało z prezentowanego przez nas symulatora lotu firmy Abplanalp – simGlide. Pełen zakres ruchów kabiny szybowca, w tym również pozycja plecowa, pozwala na zapoznanie się z wszystkimi konfiguracjami szybowca w locie i naukę wyprowadzania szybowca z sytuacji niebezpiecznych.

Zebrane podczas AERO doświadczenia i zgłoszone przez instruktorów oraz latających zawodowo pilotów uwagi uwzględnimy w dalszych pracach rozwojowych symulatora.

simGlide


Jeszcze raz dziękujemy wszystkim odwiedzającym i do zobaczenia na kolejnej edycji AERO.