Przewidziana na 24-27 kwietnia największa europejska wystawa general aviation dobrze wróży zbliżającemu się sezonowi. Pomimo ciągle wątpliwej koniunktury w „małym lotnictwie”, staje się ono coraz bardziej powszechne i dostrzegane. Szybowce plasują się prawie wyłącznie w kategoriach rekreacji i współzawodnictwa, chociaż daje się zauważyć trend powstawania ośrodków komercyjnych – także w Polsce. To dobrze, bo okazuje się, że te nie tylko potrafią zarobić na siebie, ale również generować zyski.
Propozycja Allstara na ten rok to SZD-54-2 Perkoz – aż w trzech opcjach: szkolno-treningowej, o rozpiętości wynoszącej 17,5 metra, ze skrzydłami zakończonymi efektywnymi wingletami, wyczynowej akrobacyjnej również o rozpiętości 17,5 m, z płaskimi końcówkami skrzydeł oraz wersji wysoko-wyczynowej przelotowej, o rozpiętości 20 m, z długimi końcówkami skrzydeł, cechującej się dużą doskonałością aerodynamiczną. Na Friedrichshafen zaprezentujemy też akrobacyjny szybowiec SZD-59 Acro. To propozycja dla wszystkich, którzy oprócz zawodniczego latania przelotowego, pasjonują się odwróconą akrobacją i chcą rozwijać się w tej dziedzinie.
Stoisko Allstar PZL Glider znajdować będzie się w hali A 1 (stoisko A1-317). Do pobrania plan hali.
Wystawę będziemy relacjonować na bieżąco.
Propozycja Allstara na ten rok to SZD-54-2 Perkoz – aż w trzech opcjach: szkolno-treningowej, o rozpiętości wynoszącej 17,5 metra, ze skrzydłami zakończonymi efektywnymi wingletami, wyczynowej akrobacyjnej również o rozpiętości 17,5 m, z płaskimi końcówkami skrzydeł oraz wersji wysoko-wyczynowej przelotowej, o rozpiętości 20 m, z długimi końcówkami skrzydeł, cechującej się dużą doskonałością aerodynamiczną. Na Friedrichshafen zaprezentujemy też akrobacyjny szybowiec SZD-59 Acro. To propozycja dla wszystkich, którzy oprócz zawodniczego latania przelotowego, pasjonują się odwróconą akrobacją i chcą rozwijać się w tej dziedzinie.
Stoisko Allstar PZL Glider znajdować będzie się w hali A 1 (stoisko A1-317). Do pobrania plan hali.
Wystawę będziemy relacjonować na bieżąco.